Klient biznesowy, klient indywidualny - e-mail'a wysłać nie można - PLAY

PLAY - ostatnio poważnie niesolidna firma!!!

Co to za porządki?!?! Pierwszy raz widzę, aby zarówno klientów biznesowych jak i indywidualnych duża sieć komórkowa miała w dupie! Wyobraźcie sobie sytuację... w której zostałem poproszony przez obsługę Play o wysłanie potwierdzenia nadania przelewu na adres e-mail. Domyślnie szukałem adresu e-mail na stronie - nie znalazłem. Zalogowałem się do usług http://logowanie.play.pl - fakt, tam kiedyś była opcja kontaktu z operatorem, co prawda nie można było załączać pliku, ale kto bardziej zorientowany by sobie poradził, natomiast teraz zmienił się wygląd panelu Play24 i już nie ma takiej możliwości jak wysyłka jakiejkolwiek wiadomości do obsługi Play, niezależnie od tego czy jesteś klientem biznesowym czy indywidualnym.
Istotnie na stronie jest formularz kontaktowy, ale tylko po to, aby zostawić kontakt do siebie, aby mogli dzwonić do Ciebie te natręty z infolinii.

Co za Koszmar!!!!!!!!!!!!! Już niedługo wypieprzam z tej sieci!!!!!!!!!!!!! Odradzam!!!!!!!!!