Serwis www.bezczele.pl jest autorstwa grupy niezadowolonych Klientów, którzy postawieni w sytuacji bez wyjścia wobec nierzetelnych usługodawców starają się zwyczajnie walczyć o prawa Klienta. Chcemy kupować produkty sprawne, posiadające rzetelną gwarancję, być obsługiwani zgodnie z umową, przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności oraz wiedzę.
Serwis www.bezczele.pl nie służy do tego, aby wylewać tutaj swoje gorzkie żale, jaki ten świat jest zły. Nie służy również temu aby jakieś środowisko, grupę, markę, produkt piętnować. Opisywane tutaj zdarzenia miały miejsce naprawdę - miały, bądź zdarzenie opisane jest właśnie w toku.
Serwis ma za zadanie pomóc wszystkim tym Klientom, którzy do zakupu produktu lub skorzystania z usługi podchodzą lekkomyślnie lub brak wiedzy nie wynika z lekkomyślności tylko z codzienności - jako że nie mamy czasu często kupujemy produkty i usługi, których oferta nie jest odpowiednio dla nas przygotowana. Dla tych Klientów bardziej doświadczonych serwis może służyć jako narzędzie do pozostawiania rad z własnego doświadczenia dla wszystkich pozostałych odbiorców, dzielenia się przygodami z zakupu produktów oraz usług - jak być lepszym Klientem. Posty można komentować.
Pomyłki mogą się zdarzyć w każdej usłudze, każdy produkt może być wadliwy. Ale z usługodawcą czy sklepem wiąże nas umowa - ustna lub pisemna, określająca przeróżne warunki, warunki korzystania z umowy, gwarantowane warunki korzystania z umowy i nie wolno robić takich zabiegów - obiecywać i nie dotrzymywać obietnicy.
Usługodawców, sklepy można podzielić na trzy kategorie:
a) obojętny - nie przejmuje się skutkami niewywiązywania z umowy, nadal oferuje swoje produkty nie zważając na sygnały, opinie i sugestie Klientów.
b) nierzetelny - produkt lub usługa niezgodna jest z umową, prośby o dotrzymanie umowy są pomijane, bądź jesteśmy "karmieni" tekstami, że nasza sprawa została zgłoszona, czeka w kolejce na rozpatrzenie sprawy ale jeszcze nie wiadomo kiedy to nastąpi.
c) rzetelny - taki, który wywiązuje się z umowy, ale nic poza tym
d) generujący ambasadorów marki - to taki który wywiązuje się z danej umowy, obsługuje Klienta z oczekiwanymi honorami, jest pomocy, infolinia zawsze jest czynna i nie trzeba czekać w kolejce 30 osób w razie najmniejszego problemu, dołoży starań by proces nabycia usługi, produktu przebiegł maksymalnie sprawnie i wygodnie, a ewentualny serwis był dla nas najmniej kłopotliwy, często w zależności od branży oferując nierzadko zamiennik na czas serwisu.