Kurier GLS nie doręcza paczek do odbiorców zostawia je w Parcel Shop

Kurier GLS to nie kurier! To kant! To nie pierwszy przypadek tego Kuriera, w którym odbiorca zwyczajnie robiony jest w jajo. Płaci za doręczenie do rąk własnych i paczki do rąk własnych nie otrzymuje. Niestety taka sama sytuacja spotkała również i mnie.
Gdy przeczytałem ten post:
http://www.wykop.pl/ramka/1021587/firma-kurierska-gls-jakosc-obslugi-klienta/
od razu skojarzyłem, bo zostałem dokładnie identycznie potraktowany. Pominę już poważny fakt, że Kurierzy nie szanują naszego czasu. Musimy brać zwolnienie z pracy, aby łaskawie doczekać się na odbiór paczki. A Kurier nawet nie pomyśli o tym, żeby zadzwonić - przecież ma na paczce przyklejony numer telefonu odbiorcy i poinformować w jakich godzinach będzie. Ale nie o tym w tym poście.

Kupiłem przedmiot na allegro, sprzedawca wysłał mi towar przez GLS do rąk własnych. Zależało mi na tym, aby otrzymać to do rąk własnych dlatego w aukcji dodatkowo poprosiłem o kuriera za którego ekstra dopłaciłem. Paczka miała iść jeden dzień i faktycznie szła. Specjalnie na ten czas nie wychodziłem nigdzie z domu, czekałem cały dzień od rana do wieczora i o godzinie 19 otrzymałem następujący e-mail:

.......................................................................................
Dzień dobry,

uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym próbowaliśmy doręczyć paczkę o numerze 26648575350, której nadawcą jest:
________________________________________
****

Z powodu Państwa nieobecności pod adresem wskazanym przez Nadawcę, pozostawiliśmy awizo o numerze *****, a przesyłka została dostarczona do pobliskiego punktu odbioru paczek GLS Parcel Shop:

*****
*****
*****
  
Punkt czynny jest:
Poniedziałek:    od 10:00    do 18:00
Wtorek:    od 10:00    do 18:00
Środa:    od 10:00    do 18:00
Czwartek:    od 10:00    do 18:00
Piątek:    od 10:00    do 18:00
Sobota:    od 10:00    do 14:00
Niedziela:    od --:--    do --:--

Paczkę można odebrać już teraz lub w ciągu kolejnych 9 dni roboczych.

Do punktu Parcel Shop prosimy skierować się z dowodem tożsamości, powołując się na numer awiza
*****.

Wszystkie szczegóły dotyczące paczki i trasy dojazdu do Punktu Odbioru znajdą Państwo klikając na link Track & Trace.

Pozdrawiamy,
Zespół GLS Poland

Infolinia:
804 262 262 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej)
46 814-82-20 (dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych)
Godziny pracy infolinii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 19.00

www.gls-group.eu
Wiadomość wygenerowana została automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.

Jeżli nie chcą otrzymywać Państwo podobnych powiadomień od GLS, prosimy o kliknięcie na poniższy link: Unsubscribe

.......................................................................................



Drogie GLS - tak się nie robi. Tak samo jak w przypadku który został opisany na Wykopie - twierdzenie z e-mail:


"Z powodu Państwa nieobecności pod adresem wskazanym przez Nadawcę"

jest zwykłym kłamstwem, bo pod tym adresem ktoś był i oczekiwał na paczkę i "Jaś nie doczekał".

______________
Numer przesyłki pozostawiłem celowo, bo pokładam mikro nadzieje, że kontrola jakości w firmie GLS również przegląda Google w poszukiwaniu negatywnych opinii o działaniu swojej firmy i może będzie jakaś szansa na "odkupienie grzechów".
Przeprosiny za niedostarczoną paczkę o numerze 26648575350 możecie Państwo składać na email: kontakt@bezczele.pl , wtedy ten post zniknie z tej strony.